• Wpisów: 764
  • Średnio co: 3 dni
  • Ostatni wpis: 267 dni temu, 22:10
  • Licznik odwiedzin: 95 585 / 2768 dni
 
madzian94
 
Bborce: Ostatnio mam taki zapierdziel w pracy, ze nie miałam nawet czasu was poczytać...  wracam z pracy, na szybko coś ugotuje i zasiadamy do stołu. Nim sie ogarnę jest juz północ.... i tak z każdym tygodniem jest oczekiwanie na weekend.
Ale trzeba pracować, by hajs sie zgadzał i zeby go potem wydać na wyprzedażach :D ja w tym roku jestem bardzo zadowolona ! Jak tylko chcecie, to mogę wam pokazać ! Może sie czymś zainspirujecie :)
Dzisiaj pokaże wam tylko jedne jeansy - tak zaintrygowały moją mamę, ze musiałam zrobić im zdjęcia z każdej strony :) takze to moja jedyna uwieczniona na zdjęciu rzecz z wyprzedaży...

1485295245447.jpeg


1485295278006.jpeg


Myślałam, ze nie bede w nich dobrze wyglądać, bo do szczupłych osób nie należę ! Bo tego typu jeansy dobrze wyglądają na  chudzinach .  Ale moim zdaniem jest Ok - mi sie podoba :) Najważniejsze, że dobrze sie w nich czuje. Jeansy są z GAPa . Zaszalalam trochę - bo zawsze stawiam na ubrania stonowane, a tu takie szaleństwo ;)

1485295157432.jpeg


1485295178225.jpeg

Wow zdjęcia się dodały ! Szok normalnie !
Więc póki pinger jest tak łaskawy to opowiem wam o moim marzeniu z ostatnich dni ...
Jak wiecie jestem ostatnio bardzo zapracowana.... i marzą mi się śniadania w łożku, ale za cholerę jest to nie możliwe - raz nie ma czasu, dwa, ze to ja wstaję najwcześniej. A więc co by to była za przyjemność, gdybym sama robiła sobie śniadania do łóżka ? Żadna - najlepiej jak twój facet robi coś pysznego...
Dlatego mam dla was rozwiązanie - o ile marzycie o czymś takim jak ja - kolacja w łóżku ! A jak to sie potem skończy, to juz zależy od was :D
My ostatnio to praktykujemy !
Posiłki najlepiej smakują w łożku

Nie możesz dodać komentarza.
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować ten wpis.

  Wyświetlanie: od najstarszego | od najnowszego